بیماری زونا واگیر است Secrets

Wiki Article

و چون مجدد عود کرده باید معاینه شین و به متخصص عفونی مراجعه کنید

پس از خشک شدن کامل تاول‌ها، امکان سرایت بیماری به شخص دیگر وجود نخواهد داشت. بهترین راهکار برای کنترل و کوتاه‌تر کردن دوران بیماری، مشاوره با یک پزشک عفونی است.

داده‌های گزارش شرح می‌دهند که اگر آتش‌بس برقرار نشود و کمک‌های امدادی به نوار غزه سرازیر نشود، قحطی چگونه ممکن است در هشت هفته آینده رخ دهد.

این بیماری در افراد بالای ۵۰ سال رایج است و بیشتر نیم تنه بالایی از بدن را به خود درگیر می‌کند.

كلروفوم بقایای صابون، روغن و سلول ‌های مرده پوست را حل می‌ كند و به این ترتیب آسپیرین می‌ تواند به درون لایه ‌های پوست نفوذ یابد و از انتقال درد توسط پایانه‌های عصبی جلوگیری كند.

● داروهای ضدویروسی که زونا را درمان می‌کنند را می‌توان با خیال راحت در دوران بارداری استفاده کرد. آنتی هیستامین‌ها همچنین می‌توانند به کاهش خارش کمک کنند و استامینوفن می‌تواند درد را کاهش دهد.

از عوارض زونا در بزرگسالان می‌توان به ضایعات پوستی بیشتر و عفونت‌های میکروبی که بر اثر تاول‌های باز به وجود می‌آیند، اشاره کرد.

طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک

در برخی از موارد با استفاده از روش خانگی نمی‌توان بیماری زونا را درمان کرد.

در این مقاله درباره زونا، علائم، درمان و مراقبت‌های لازم می‌خوانید. برای خواندن مقاله پیش رو به ۷ دقیقه زمان نیاز دارید.

در کنار معاینه کامل فیزیکی و بررسی سوابق پزشکی بیمار، ممکن است از آزمایش‌های تشخیصی زیر هم برای تشخیص بیماری زونا استفاده شود:

از پزشك داروساز تقاضا كنید كه این فراورده را برای شما تهیه كند.

با این حال، بثورات همیشه قرمز ظاهر نمی‌شوند. بسته به رنگ پوست، بثورات می‌توانند صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به نظر برسند.

در صورتی که ضایعات تاولی زونا به درستی درمان نشوند، باعث ایجاد عفونت‌های باکتریایی در فرد چه چیزی باعث بیماری زونا می شود خواهد شد.

Report this wiki page